9 عامل تعیین‌کننده در قیمت پارچه مانتو شلوار اداری

9 عامل تعیین‌کننده در قیمت پارچه مانتو شلوار اداری

امروزه در تمامی دنیا از جمله ایران بخش قابل توجهی از جامعه کاری را زنان و دختران تشکیل می‌دهند. این جامعه کاری شامل شغل‌های متعدد و بسیار متنوعی را در برمی‌گیرد. یکی از مشاغل که توانسته است در بین خانم‌ها طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و اهمیت و نقش پررنگی را در جامعه ایفا کند، مشاغل اداری است.

مشاغل اداری جزو مشاغل محبوب در بین بانوان هستند و بیشتر بانوان شاغل در بخش‌های اداری مشغول به فعالیت هستند. در این مقاله از شرکت تولید پارچه گوهر‌بافت سعی داریم تا شما را با پارچه مناسب برای مانتو اداری و عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه مانتو شلوار اداری آشنا کنیم. شما می‌توانید با مطالعه این مقاله بهترین پارچه مانتو اداری را بسته به بودجه خود تهیه کنید؛ پس تا انتها همراه ما باشید. 

معرفی بهترین پارچه‌ها برای تولید مانتو شلوار اداری

از آنجایی که پارچه مانتو اداری از آن دسته پارچه‌هایی است که توسط تمامی افراد جامعه قرار می‌گیرد، بسیار متنوع است و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به تولید می‌رسد. اما برای جلب توجه تمام افراد جامعه تنها تنوع در رنگ، طرح و جنس مهم نیست، بلکه قیمت پارچه نیز بسیار مهم است.

قیمت پارچه مانتو شلوار اداری نیز به طوری است که شما با هر مقدار بودجه‌ای که داشته باشید، بتوانید این پارچه را تهیه کنید. قیمت پارچه مانتو شلوار اداری در محدوده‌ای تغییر می‌کند و بسته به سلیقه و انتخاب شما، ویژگی‌های پارچه و عواملی دیگر، تغییرپذیر است. پارچه مانتو اداری از آن دسته پارچه‌هایی است که برخلاف نام خود فقط برای تهیه پوشاک اداری مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و برای تولید مانتوهای یونیفرم مشاغل دیگر نیز مورد استفاده است.

قیمت پارچه مانتو شلوار اداری

این پارچه جنس ثابتی ندارد و می‌تواند از جنس الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی و یا درصدهای مختلفی از الیاف‌های مختلف طبیعی و یا مصنوعی به تولید برسد. پارچه‌هایی برای تولید مانتو شلوار اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند، بعلاوه بر قیمت مناسب و بازار گرمی نیازمند به ویژگی‌های دیگری نیز هستند. ویژگی‌هایی مثل نرمی و لطافت، تنفس استاندارد پارچه، عمر بالا، مقاومت، گرماژ و عرض مناسب پارچه، کیفیت مناسب، ضد حساسیت بودن، تنوع در رنگ و طرح و استفاده از الیاف طبیعی

در ادامه این مطلب شما را به طور کامل با محبوب‌ترین پارچه‌های مانتو اداری به طور مختصر آشنا می‌‌کنیم: 

پارچه مانتو شلوار اداری فیونا

یکی از پارچه‌های پرطرفدار در بین خانم‌های شاغل در ادارت پارچه فیونا است. شاید بتوان به این پارچه لقب مناسب‌ترین پارچه مانتو اداری را داد، چرا که تقریبا تمامی ویژگی‌های لازم را دارد. اگر شما قصد داشته باشید تا لباس اداری از جنس را تهیه کنید، باید به شما بگوییم که قیمت این پارچه نیز بسیار مناسب است. قیمت پارچه مانتو شلوار اداری وابسته به عواملی تغییرپذیر است، اما در نهایت در یک محدوده قیمتی متوسط تغییر خواهد کرد. 

پارچه فیونا از کشور چین وارد می‌شود و به سبب بافت مناسبی که دارد قابل استفاده در تمامی فصول سال است. این پارچه بسیار پرکاربرد و پرمصرف است و طول عمر بالایی دارد. پارچه فیونا یک از بهترین انتخاب‌ها برای تهیه مانتو شلوار اداری است و شما می‌توانید با یکبار استفاده از این پارچه به خریدار همیشگی این پارچه تبدیل شوید. 

پارچه مانتو شلوار اداری فاستونی

پارچه فاستونی نیز یکی از ،محبوب‌ترین پارچه‌های مانتویی زنانه است. از این پارچه مانتویی بیشتر برای تهیه لباس کارمندان و کارگران کارخانه‌ها، تهیه لباس‌های یکدست و متحدالشکل، لباس فرم اداری، لباس‌های پرسنلی، مانتو شلوار اداری و.. استفاده می‌شود و با توجه به کاربرد گسترده که دارد، از پارچه‌های پرکاربرد است. 

این پارچه پرطرفدار و محبوب به دو شکل تولید می‌شود: نوع اول آن از جنس الیاف طبیعی و نوع دوم آن از جنس الیاف مصنوعی به تولید می‌رسد. قیمت پارچه مانتو شلوار اداری فاستونی نیز مثل پارچه فیونا وابسته به عواملی دستخوش تغییرات می‌شود. ویژگی‌هایی که در این پارچه وجود دارد تا حد زیادی به استاندارد یک پارچه مانتو شلوار اداری مناسب شباهت دارد. یکی از ویژگی‌هایی که در این پارچه بیش از دیگر پارچه‌ها مورد توجه  است، نرمی و لطافت خاص پارچه فاستونی است. اگر دوست دارید مانتو شلوار اداری تهیه کنید که در کنار نقاط قوت فراون، جنس لطیفی داشته باشد، پارچه فاستونی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. 

پارچه مانتو شلوار اداری کرپ

همانطور که می‌دانید تنوع پارچه‌های مناسب برای تولید مانتو شلوار اداری و دیگر منسوجات بسیار زیاد است و اما وقتی حرف از پارچه کرپ می‌شود، تمام انتخاب‌ها خط می‌خورند. پارچه کرپ از پرمصرف‌ترین پارچه‌ها برای تولید منسوجات زنانه و دخترانه است و نه تنها برای تولید مانتو شلوار اداری کاربرد دارد، بلکه در تهیه اکثر پوشاک زنانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

ویژگی‌های متنوع پارچه کرپ از قبیل جنس لخت پارچه، کاربردی بودن، مقاومت در برابر چروک شدن، سبکی و راحتی، تنوع رنگ و نرمی تنها برخی از ویژگی‌های این پارچه پرمصرف است. اما در بین این همه ویژگی، تنوع پارچه کرپ مزید بر علت شده تا این پارچه بیشتر مورد استقبال خانم‌ها قرار بگیرد. این پارچه در تهیه لباس‌های اداری مختلف، مانتو شلواری اداری، روسری، شال، مانتوهای مجلسی زنانه و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت پارچه مانتو شلوار اداری

یکی از بخش‌های مهم در هر محصولی قیمتش است. قیمت پارچه مانتو شلوار اداری کرپ به دلیل تنوع در جنس و عواملی دیگر متغیر است و با توجه به ویژگی‌ها و مقدار الیاف طبیعی موجود در بافت پارچه قیمت پارچه کرپ تغییر خواهد کرد. پارچه کرپ نیز جنس ثابتی ندارد و می‌تواند از جنس الیاف طبیعی و یا الیاف مصنوعی مختلف مثل ریون به تولید برسد. 

همانطور که می‌دانید برای تهیه انواع منسوجات اداری از قبیل مانتو شلوار، ما می‌توانیم از پارچه‌های بسیار زیادی استفاده کنیم و ما در این بخش تنها به بررسی 3 پارچه مانتو شلوار اداری که در بین خانم‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار بودند، پرداختیم. علاوه بر این پارچه‌ها شما می‌توانید از پارچه‌های دیگری مثل پارچه ترگال مانتویی، کجراه، پارچه کتان، تترون و پارچه نخی استفاده کنید. 

چه عوامل باعث تغییر قیمت پارچه مانتو شلوار اداری می‌شوند؟

در کنار جنس و نوع الیاف به کار رفته در بافت پارچه‌ها، برای تعیین قیمت نهایی برای هر پارچه نیازمند به بررسی عوامل دیگری نیز هستیم به همین جهت در این بخش به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه مانتو شلوار اداری بپردازیم. 

وارداتی بودن پارچه

یکی از  مسائل مهمی که در قیمت پارچه اثرگذار است، وارداتی بودن پارچه است. پارچه‌هایی که در داخل ایران به تولید می‌رسند، اگر چه که از کیفیت و مرغوبیت قابل توجهی برخوردارند اما قیمت کمتری دارند. متاسفانه پارچه‌های ایرانی هنوز نتوانسته‌اند اعتماد بیشتر افراد را به خود جلب کنند و به همین دلیل نسبت به پارچه‌های خارجی قیمت کمتری دارند. قیمت پارچه مانتو شلوار اداری به دلیل بازار عرضه و تقاضای موفق و مسائل گمرکی بیشتر از پارچه ایرانی مشابه است. 

اگر نیاز دارید که لباس اداری جدیدی تهیه کنید و بودجه کافی ندارید، قیمت پارچه مانتو شلوار اداری ایرانی بسیار کمتر است و می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. 

انحصاری بودن پارچه

برخی پارچه‌ها تنها و تنها در یک یا چند کشور به تولید می‌رسند و به نوعی منحصرا تعلق به یک منطقه خاص دارند. این پارچه‌ها به دلیل خاص بودن، قیمت بسیار بالایی دارند. برای تهیه لباس اداری بهتر است تا از این نوع پارچه‌ها استفاده نکنید، زیرا به طور قطع در بازار، قیمت پارچه مانتو شلوار اداری کمتر است و کیفیت بهتری نیز دارد. 

آیا برای خرید از برندهای معروف تولید پارچه، باید بیشتر هزینه کنیم؟

از آنجایی که این پارچه سود بسیار بالایی دارد، شما می‌توانید از شرکت‌های تولید پارچه بسیار زیادی پارچه مانتو شلواری مورد نظرتان را انتخاب و تهیه کنید. اما باید بدانید که برخی از تولیدی‌ها موفق شده‌اند تا در بین مردم اعتماد بیشتری را جلب کنند و به همین دلیل تحت عنوان برند شناخته می‌شوند. خرید از برندهای معروف بر قیمت پارچه مانتو شلوار اداری تاثیرگذار است و باعث افزایش قیمت این پارچه کاربردی می‌شود. 

خرید پارچه طرح‌دار ممکن است باعث افزایش قیمت پارچه مانتو شلوار اداری شود؟

پارچه‌های طرح‌دار نسبت به پارچه‌های ساده نیازمند به طی کردن مراحل بیشتری هستند. خرید پارچه طرح‌دار اداری علاوه بر استایل شیک و زیبایی که به شما می‌بخشد، باعث می‌شود که شما بیشتر هزینه کنید. افزایش قیمت پارچه مانتو شلوار اداری برای تهیه پوشاک اداری یک شرکت که نیازمند به تعداد زیادی مانتو شلوار اداری است، به صرفه نیست

بررسی رنگ پارچه

بیشتر لباس‌های اداری به رنگ طوسی، مشکی و سرمه‌ای تولید می‌شوند. اگر شما بخواهید پارچه‌ای خارج از تناژ رنگ‌های ذکر شده تهیه کنید، احتمالا با مشقت و سختی بتوانید پارچه دلخواه خود را تهیه کنید که قیمت پارچه مانتو شلوار اداری مورد نظر شما، نسبت به دیگر پارچه‌ها از قیمت بالاتری برخوردار است. 

تاثیر نوع و مقدار الیاف بر قیمت پارچه مانتو شلوار اداری

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در تعیین قیمت هر پارچه‌ای، جنس و درصد الیاف طبیعی و مصنوعی بکار رفته در آن است. الیاف طبیعی به دلیل اینکه ویژگی‌های مثبت بسیاری نظیر بافت استاندارد، تنفس صحیح پارچه، ضد حساسیت بودن، نرمی و لطافت، راحتی و خنکی و … به پارچه عطا می‌کنند، باعث تولید پارچه‌ای خوش‌بافت می‌شوند. اما هر قدر که الیاف طبیعی خاصیت‌های ممتاز ایجاد می‌کنند، الیاف مصنوعی شاخصه‌های منفی در بافت پارچه را افزایش می‌دهند و عاملی کاهنده در قیمت پارچه مانتو شلوار اداری باشد.

مقدار پارچه برای مانتو شلوار اداری

ویژگی‌ها مثبت پارچه در برابر ویژگی‌های منفی

وجود ویژگی‌های مثبت در هر پارچه‌ای باعث فروش بیشتر و افزایش بازار پسندی در جامعه می‌شود. ویژگی‌هایی مثل ثبات رنگی، کیفیت بالا، تنوع در رنگ، مقاومت و استحکام، ماندگاری بالا، سبکی و راحتی. هر کدام از این ویژگی‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی را در افزایش قیمت پارچه مانتو شلوار اداری داشته باشد. 

بالطبع وقتی که پارچه ویژگی‌هایی منفی داشته باشد، فروش و بازار گرمی خود را به راحتی از دست می‌دهد و برای خرید در اولویت قرار نمی‌گیرد. ویژگی‌هایی مثل آبرفت پارچه، نداشتن مقاومت و استحکام کافی، ایجاد حساسیت، رنگ دهی پس از شستشو و… . پارچه‌هایی که این ویژگی‌های منفی بسیار زیادی دارند قیمت پایینی دارند ولی کیفیت کافی را ندارند و خرید پارچه‌ای که کیفیت کافی را ندارد، منجر به زحمت دوباره و هزینه کردن مجدد می‌شود. 

مقاومت و استحکام پارچه

مقاومت و استحکام یکی از ویژگی‌های اساسی است که لازم است تا در مانتو شلوار اداری وجود داشته باشد. وقتی درباره مقاومت پارچه صحبت می‌کنیم، آیتم‌هایی مثل مقاومت شیمیایی، مقاومت فیزیکی، مقاومت در برابر کشیدگی، پوسیدگی، مواد آلی، مواد بازی – اسیدی و… را در نظر داریم. هر قدر مقاومت و استحکام بیشتر باشد، قیمت پارچه مانتو شلوار اداری نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین اگر قصد خرید پارچه ماندگار و باکیفیتی دارید، مقاومت پارچه را دست‌کم نگیرید. 

نقش واسطه‌ها موجود بین مشتری و کارخانه

حضور واسطه‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش قیمت است. اگر شما برای خرید هر محصولی بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده و یا کارگاه مورد نظر اقدام به خرید کنید، هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. برخی مواقع واسطه‌ها سود بسیار زیادی را به جیب می‌زنند و باعث افزایش تفاوت قیمت بین قیمت کارخانه و قیمتی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد، ایجاد شود و این افراد که در بین عوام، به دلال مشهور هستند، در همه زمینه‌ها از جمله صنعت نساجی فعالیت می‌کنند. خرید پارچه اداری از دلالان باعث افزایش شدید قیمت پارچه مانتو شلوار اداری خواهد شد که کاملا به ضرر خریداران است. 

بررسی قیمت پارچه مانتو شلوار اداری

از آنجایی که مسئله بودجه بسیار مهم است و همه افرادی که قصد خرید دارند بودجه یکسانی ندارند و باید با توجه به بودجه خود قصد دارند تا پارچه مانتو شلوار اداری مورد نظر خود را تهیه کنند. برای تهیه این پارچه بسته به عوامل تعیین‌کننده که در بخش قبل برخی از آن را بررسی کردیم، قیمت پارچه مانتو شلوار اداری دستخوش تغییر است. به همین دلیل این پارچه در محدوده قیمتی مختلفی در بازار تولید می‌شود و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای، پارچه مانتو شلوار اداری مورد نظر خود را با کیفیت بالا و طرح مورد نظر انتخاب کنید. 

توجه کنید که در هنگام خرید تنها نباید به قیمت پارچه مانتو شلوار اداری توجه کرد، چرا که خرید پارچه ارزان و بی‌کیفیت می‌تواند باعث دوباره کاری و هزینه کردن مجدد برای خرید دوباره شود. 

سخن پایانی

یکی از اساسی‌ترین منسوجات در بین خانم‌های شاغل در ادارت، مانتو شلوار است. برای تهیه پارچه مانتو شلوار اداری بسته به نیاز و قیمت مورد نظر شما پارچه‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید بر حسب سلیقه‌تان انتخاب کنید. برای تهیه این پارچه نباید زیاد نگران بودجه باشید، چون تنوع در قیمت پارچه مانتو شلوار اداری باعث شده است که شما با هر بودجه‌ای موفق به خرید و انتخاب شوید. 

شرکت تولید پارچه گوهر‌بافت با سابقه 40 سال تجربه در صنعت نساجی کشور واقع در استان اصفهان، قطب نساجی کشور در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی قیمت پارچه مانتو شلوار اداری بپردازیم. شما می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی با کارشناسان و مشاوران ما در واحد فروش تماس حاصل کنید و بهترین پارچه‌ها را با نازل‌ترین قیمت تهیه کنید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن شرکت گوهر‌بافت از طریق شبکه‌های مجازی از آخرین پارچه‌‌های تولید شده در شرکت دیدن کنید و به راحتی بتوانید به بررسی کامل محصولات و مقایسه آن بپردازید.

5/5 (2 نظر)

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

goharbaft logo

پشتیبانی گوهربافت

پاسخگویی تلفنی از ۹ تا ۱۹