8 ویژگی جالب پارچه پیراهن مردانه چهارخانه

8 ویژگی جالب پارچه پیراهن مردانه چهارخانه

خریداران پارچه در صنعت نساجی همواره به دنبال این هستند که بهترین و با‌کیفیت‌ترین پارچه را خریداری کنند؛ بنابراین خرید پارچه‌ای که نیاز شما را فراهم کند، از مد نیفتد، زیبا و شیک باشد، ویژگی‌های مثبت متعددی داشته باشد، قیمت آن مناسب باشد و… هدف هر خریداری است. یکی از بهترین پارچه‌ها که تمامی این ویژگی‌ها را دارد و در بین آقایان موفق شده تا طرفداران زیادی را جذب کند، پارچه پیراهن مردانه چهارخانه است. در این نوشته از شرکت تولید پارچه گوهربافت سعی داریم تا شما را به طور همه جانبه با این پارچه پرطرفدار آشنا کنیم و شما را برای خرید پارچه‌ای زیبا و با کیفیت آشنا کنیم؛ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. 

آشنایی کلی پارچه پیراهن مردانه چهارخانه

پیراهن مردانه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین منسوجات مردانه است که در بین سنین مختلف کاربرد فراوانی دارد. برای دوخت پیراهن‌های مردانه از پارچه‌های متنوعی مثل انواع پارچه تترون، پارچه کتان، پارچه جناغی، انواع مختلف پارچه جین یا لی، پارچه پیراهنی فلانل، پارچه طرح‌دار مثل پارچه پیراهن مردانه چها‌رخانه، پارچه ساده، پارچه کشی، پارچه ملانژ، پارچه پوپلین، پارچه ژاکارد، پارچه ماهوت و… استفاده می‌شود. پارچه‌های پیراهنی به دو صورت ساده و طرح‌دار در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف به تولید می‌رسد و می‌توانند به صورت خالص و یا ترکیبی از جنس پنبه، کتان، ویسکوز، فلامنت و … باشند.

پارچه پیراهن مردانه چهارخانه

یکی از پارچه‌های پرطرفدار در بین پارچه پیراهنی طرح‌دار، پارچه پیراهن مردانه چهارخانه است. این پارچه طرح‌دار در بین آقایان بسیار پرطرفدار است و در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. از پرفروش‌ترین رنگ‌های این پارچه می‌توان به رنگ آبی – مشکی، سفید – مشکی، زرد – مشکی و قرمز – مشکی اشاره کرد. این پارچه بسیار خوش‌فرم، شیک و زیبا است و در عرض‌ها و گرماژهای متنوعی به تولید می‌رسد. 

با توجه به اینکه پارچه پیراهن مردانه چهارخانه در گرماژها و جنس‌های مختلف به تولید می‌رسد، شما می‌توانید از این پارچه محبوب در هر فصلی استفاده کنید. این پارچه علاوه بر اینکه در بین آقایان طرفداران زیادی دارد، در بین خانم‌ها نیز محبوب است و عرض‌های مختلف و حتی در تهیه منسوجات زنانه نیز کاربرد دارد. 

بررسی ویژگی‌های پارچه پیراهن مردانه چهارخانه

از آنجایی که هر کالایی یکروزه در بین مردم محبوب نمی‌شود، بنابراین حتما پارچه پیراهن مردانه چهارخانه نیز ویژگی‌های قابل توجهی داشته است که نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده است. در این بخش به بررسی ویژگی‌های این پارچه محبوب می‌پردازیم:

پارچه پیراهنی نخی

ظاهر زیبا و شیک پارچه

بسته به اینکه پارچه پیراهن مردانه چهارخانه شما از چه جنسی تهیه شده است، ویژگی‌های آن متفاوت است. اما به طور کلی این پارچه حالت ایستایی استانداردی دارد، معمولا کشی نیست و بدن‌نمایی ندارد و بسیار زیبا و شکیل روی بدن فرم می‌گیرد.  

کارایی بالای آن در دوخت منسوجات مختلف

همانطور که در بخش قبلی به این موضوع اشاره کردیم پارچه پیراهن مردانه چهارخانه صرفا برای تهیه پیراهن‌های مردانه کاربرد ندارد، بلکه در تهیه پوشاک و منسوجات مختلف زنانه نیز پرطرفدار و محبوب است که در بخش بعدی به معرفی این منسوجات می‌پردازیم. 

تنوع در طرح و رنگ

علاوه بر اینکه گفتیم پارچه پیراهن مردانه چهارخانه در کالیته رنگی متنوعی به تولید می‌رسد، اما باید این موضوع را نیز اضافه کنیم که این پارچه محبوب در طرح‌های متنوعی تولید می‌شود. طرح‌های چهارخانه خودشان به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • پارچه چهارخانه ریز
  • پارچه چهارخانه متوسط
  • پارچه چهارخانه درشت

هرکدام از این پارچه‌های چهارخانه کاربردهای مخصوص به خودشان را دارد. از پارچه چهارخانه ریز بیشتر برای تهیه پیراهن‌های جعبه‌ای و شلوار راحتی مردانه استفاده می‌شود. از پارچه چهارخانه متوسط و درشت نیز بیشتر برای تهیه پوشاک مختلف دخترانه و پسرانه، تولید روتختی، روبالشتی و لباس‌های زنانه و مردانه مختلف استفاده می‌شود. نکته قابل توجه این است که برخی از پارچه‌های چهارخانه در طرح‌های مختلف و با در چند رنگ و یا چند چهارخانه درهم به تولید می‌رسند. 

عرضه در گرماژها و عرض‌های مختلف

یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی که در پارچه پیراهن مردانه چهارخانه وجود دارد، تولید در گرماژهای و عرض‌های مختلف است. این ویژگی‌ باعث افزایش بازار گرمی پارچه، فروش بیشتر، کارایی و راندمان بیشتر پارچه در تهیه منسوجات مختلف باشد و بتوانید در هرفصل یا هر اقلیمی این پارچه چهارخانه را تهیه کنید. 

محدوده قیمتی مناسب

یکی از عوامل تاثیرگذار بر بازار عرضه و تقاضای پارچه پیراهن مردانه چهارخانه، قیمت مناسب آن است. این پارچه در محدوده قیمتی نسبتا مناسبی قرار دارد و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای پارچه چهارخانه مورد نظرتان را تهیه کنید. 

تولید در کارخانه‌ها و برند‌های متعدد نساجی

از آنجایی که پارچه پیراهن مردانه چهارخانه موفق شده تا محبوبیت زیادی را در بین آقایان و خانم‌ها کسب کند، شرکت‌های تولیدی زیادی هم علاقه‌مند شدند تا این پارچه را به تولید برسانند. بنابراین شما می‌توانید پارچه مورد نظرتان را از کارخانه‌ها و برندهای داخلی و خارجی معروف یا غیر معروف تهیه کنید. 

تولید در جنس‌ها و الیاف‌های مختلف

همانطور که در ابتدا نیز به بررسی آن پرداختیم، پارچه پیراهن مردانه چهارخانه می‌تواند از جنس‌های مختلفی نظیر ویسکوز، پنبه، کتان، نخ و … باشد و این بستگی به شما دارد که قصد دارید در کدام اقلیم و یا کدام فصلی از آن استفاده کنید. 

مقاومت و استحکام

یکی از ویژگی‌های جالب و مهمی که در بیشتر پارچه‌های پیراهنی چهارخانه وجود دارد، استحکام و مقاومت زیاد به همراه عمر طولانی است. البته این عامل بستگی به گرماژ، جنس پارچه پیراهن مردانه چهار خانه، برند تولیدکننده و … نیز دارد. 

پارچه چهارخانه پیراهنی چه کاربردهایی دارد؟

یکی از مسائلی که بسیار جالب است، مسئله کاربردهای پارچه پیراهنی مردانه چهارخانه است؛ چرا که با توجه به اسم این پارچه مشخص است که این پارچه تنها برای آقایان قابل استفاده است در صورتی که اینطور نیست. پارچه‌های چهارخانه به دلیل زیبایی که دارد، همواره از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است به همین دلیل این پارچه در تولیدات منسوجات مختلف، لباس‌های زنانه و مردانه، پوشاک بچه‌گانه و پوشاک نوجوانان کاربردهای فراوانی دارد. به بررسی برخی از کاربردهای پارچه پیراهن مردانه چهارخانه به صورت موردی می‌پردازیم: 

  • پیراهن مردانه 
  • شلوار راحتی مردانه 
  • مانتو 
  • تونیک زنانه
  • شومیز 
  • بلوز 
  • سویشرت 
  • روبالشتی
  • روتختی 
  • شلوارک

قیمت پارچه پیراهن مردانه چهارخانه 

آیتم قیمت یکی از عوامل بسیار مهم است؛ زیرا تعیین قیمت پارچه پیراهن مردانه چهارخانه می‌تواند در بازار گرمی و خرید و فروش این پارچه نقش مهمی را ایفا کند. در این بخش به بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی این پارچه می‌پردازیم:

قیمت پارچه پیراهنی زنانه

گرماژ و عرض پارچه

یکی از مسائل مهم در تعیین قیمت پارچه پیراهن مردانه چهارخانه، گرماژ و عرض پارچه است؛ چرا که این عامل با تغییر گرماژ و عرض تغییر خواهد کرد. 

برند و کارخانه تولیدکننده

اگر چه در بخش قبلی گفتیم که این پارچه در کارخانه ها و برندهای متعددی به تولید می‌رسد، اما بهتر است بدانید که قیمت این پارچه ممکن است در برندهای معتبر بیشتر از برندهای دیگر با کیفیت مشابه باشد. 

وارداتی بودن یا نبودن پارچه

یکی از مهم‌ترین دلایلی که در قیمت نهایی هر پارچه و یا هر محصولی تغییر قابل توجهی را ایجاد می‌کند، خارجی بودن پارچه است. پارچه‌های ایرانی با کیفیت مشابه قیمت بسیار کمتری را نسبت به پارچه‌های خارجی دارند. 

خرید به صورت عمده

اگر دوست دارید که در هزینه‌ها بیشتر صرفه‌جویی کنید، نگران نباشید، چرا که با خرید به صورت عمده می‌توانید بخش قابل توجهی از هزینه‌هایتان را کاهش دهید. بنابراین اگر قصد دارید تا در تجارت سود بیشتری را در خرید پارچه پیراهن مردانه چهارخانه داشته باشید، این پارچه را به صورت عمده بخرید. 

حذف واسطه‌ها

افزایش تعداد واسطه‌ها و خرید نکردن به صورت مستقیم یکی دیگر از عواملی است که نه تنها در قیمت نهایی پارچه بلکه در قیمت نهایی هر محصولی اثرگذار خواهد بود. 

رنگ

گفتیم که پارچه پیراهن مردانه چهارخانه از کالیته رنگی متنوعی برخوردار است، اما اگر رنگی که شما خواستید به راحتی پیدا نمی‌شد، چه؟ اگر شما پارچه پیراهن مردانه چهارخانه در رنگ‌ها و طرح‌های خاص و کمیاب تهیه کنید، به احتمال زیاد مجبور هستید تا قیمت بیشتری را بپردازید. 

جنس پارچه و درصد الیاف طبیعی و یا مصنوعی

همانطور که گفته شد پارچه پیراهن مردانه چهارخانه از جنس الیاف مختلفی به تولید می‌رسد. بسته به اینکه پارچه مورد نظر شما از چه جنسی تهیه شده است و در بافت آن چه نوع الیافی مورد استفاده قرار گرفته است، قیمت پارچه تغییر خواهد کرد. به طور معمول قیمت پارچه‌هایی که از جنس الیاف طبیعی هستند خیلی بیشتر از پارچه‌هایی است که از الیاف مصنوعی تهیه شده‌اند. 

ویژگی‌های مثبت و منفی

واضح است که هرچه تعداد ویژگی‌های منفی پارچه مثل آبرفت، رنگ‌دهی، بدن‌نما بودن و… بیشتر باشد، قیمت پارچه کاهش و هر قدر که ویژگی‌هایی مثل ثبات رنگی، راحتی، نرمی و… بیشتر باشد، قیمت پارچه پیراهن مردانه چهارخانه بیشتر خواهد شد. این ویژگی تا حد زیادی به جنس و الیاف بکار رفته در پارچه مورد نظر شما وابستگی دارد. 

سخن آخر

برای اینکه ظاهری آراسته و شیک داشته باشید، بهتر است که پارچه‌های پرطرفدار و محبوب موجود در بازار را بیشتر بشناسید. یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها که از بازارگرمی خوبی برخوردار است، پارچه پیراهن مردانه چهارخانه است. این پارچه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف به تولید می‌رسد و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تولید لباس‌های جوانان و نوجوانان باشد. 

در این مطلب از کارخانه تولید پارچه گوهربافت نقش جهان سعی کردیم تا شما را با این پارچه بیشتر آشنا کنیم و به شما در خریدی مطمئن کمک کنیم. گوهربافت یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت نساجی و تولید پارچه واقع در قطب نساجی کشور، استان اصفهان است. این شرکت خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود به ایجاد کرده است.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر و یا راهنمایی برای خرید هر نوع پارچه‌ای با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرد. همکاران ما آماده‌‌اند تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مجموعه ما می‌توانید صفحات ما را در شبکه‌های مجازی مختلف دنبال کنید و از آخرین اخبار نساجی، جشنواره‌ها و … باخبر شوید؛ پس با ما همراه باشید.

5/5 (1 نظر)

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

goharbaft logo

پشتیبانی گوهربافت

پاسخگویی تلفنی از ۹ تا ۱۹