بهترین پارچه برای مانتو اداری را بشناسید!

بهترین پارچه برای مانتو اداری را بشناسید!

در سالیان گذشته با توجه به افزایش تعداد کارمندان به ویژه خانم‌های کارمند در ادارات و شرکت‌های مختلف، فروش منسوجات اداری زنانه بشدت افزایش یافته است به طوری که امروزه این پوشاک در توسط کارخانه های مختلف تولید پارچه در پارچه‌های مختلفی تهیه و در مدل‌های متنوعی به تولید می‌رسد. 

در این مطلب از شرکت تولید پارچه گوهر‌بافت قصد داریم تا به بررسی بهترین پارچه برای مانتو اداری بپردازیم تا شما بتوانید از میان معرفی‌های ما بهترین پارچه برای مانتو اداری مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید؛ پس با ما همراه باشید. 

برای تهیه بهترین پارچه برای مانتو اداری باید به چه آیتم‌هایی توجه کنیم؟ 

خرید پارچه مانتو اداری برای خانم‌های شاغل در ادارات یکی از بزرگترین مشکلات است، زیرا وابسته به نهاد یا ارگانی که در آن شاغل هستند، نیاز است تا بهترین پارچه برای مانتو اداری را پیدا کنند که تمامی ویژگی‌های مورد نظرشان را پوشش دهد. در ادامه ویژگی‌ها و مشخصات بهترین پارچه برای مانتو اداری را به شما معرفی می‌کنیم تا برای خرید وقت خود را هدر ندهید. 

کیفیت بسیار مناسب

بهترین پارچه برای مانتو اداری

از آنجایی که خانم‌های شاغل در اداره‌ها در بیشتر روزهای هفته و ساعات شبانه‌روز مشغول به فعالیت هستند، به همین دلیل نیازمند به خرید پارچه ای هستند که کیفیت و جنس بسیار مناسبی داشته باشد؛ چرا که اگر کیفیت پارچه مانتو اداری مورد استفاده خیلی خوب نباشد، باعث ایجاد حس نارضایتی و خستگی زودهنگام شخص می‌شود. برای خرید بهترین پارچه مانتو اداری و جلوگیری از خرید دوباره و هدر رفتن پول، بهتر است از خرید پارچه‌های ارزان‌قیمت اجتناب کنید؛ چون بهترین پارچه برای مانتو اداری علاوه بر کیفیت بالا قیمت بالایی نیز دارد.

متناسب با فصل و اقلیم مورد نظرتان خرید کنید

یکی از نکات خیلی مهمی که برای خرید هر نوع پارچه، پوشاک و منسوجاتی باید همواره در نظر بگیرید، فصل یا اقلیمی است که قصد دارید از آن پارچه استفاده کنید. از آنجایی که ما در ایران تنوع فصلی داریم و در برخی از استان‌ها حتی زمستان‌های سردی را نداریم، باید سعی کنیم تا متناسب با شرایط موجود بهترین پارچه برای مانتو اداری را تهیه کنیم. برای این کار بهتر است که در فصل زمستان و اقلیم‌های سردسیر لباس‌‌های سنگین‌تر و در فصل تابستان و اقلیم‌های گرم یا شرجی لباس‌های سبکتری را تهیه کنید. 

به بودجه مالی خود توجه کنید

در حال حاضر در بازار برای همه سلیقه‌ها پارچه مانتو اداری وجود دارد. این تنوع باعث شده است تا شما بتوانید با هر بودجه‌ای پارچه مورد نظرتان را تهیه کنید. بسته به اینکه چند روز در هفته کار می‌کنید و ساعت کاری شما چقدر است، می‌توانید پارچه‌هایی با کیفیت‌های مختلف تهیه کنید. 

اگر شما جزو کارمندان رده‌بالا هستید و یا در اداراتی شاغل هستید که ساعت کاری زیادی دارند، بهتر است برای هدر نرفتن بودجه و شیک بودن استایلتان، از پارچه‌های با‌کیفیت بیشتر که بالطبع قیمت بیشتری نیز دارند، استفاده کنید. 

مقاومت و استحکام پارچه مهم است

یکی از بخش‌هایی که در باید در بررسی هر پارچه‌ای مورد توجه قرار بگیرد، مقاومت و استحکام است. هرچه پارچه‌ای مقاومت بیشتری در برابر مواد شوینده، اسیدها، بازها، مواد آلی، چروکیدگی، پارگی، کشیدگی و… داشته باشد، آن پارچه طول عمر بیشتری دارد و با کیفیت‌تر است که در حال حاضر پارچه کتان از همه پارچه‌ها مقاوم‌تر است. 

اگر می‌خواهید بهترین پارچه برای مانتو اداری را تهیه کنید، باید توجه کنید که این پارچه باید مقاومت بسیار زیادی را نسبت به چروک شدن از خود نشان دهد و به راحتی چروکیده نشود. 

حس راحتی

بهترین پارچه برای مانتو اداری پارچه‌ای است که شما را خسته نکند و حس راحتی را برای شما ایجاد کند. مانتو‌های اداری به دلیل مدت زمان نسبت بالایی که پوشیده می‌شوند، باید به نوعی باشند که احساس خستگی ایجاد نکنند و اصطلاحا شما را اذیت نکنند. 

نوع الیاف مصرف شده در بافت پارچه مهم است

بهترین پارچه‌ها پارچه‌هایی هستند که مقدار قابل توجهی الیاف طبیعی نظیر پنبه، پشم و… در بافت خود داشته باشند پس اگر قصد خرید بهترین پارچه برای مانتو اداری را دارید باید از مانتوهایی استفاده کنید که به درصد مناسبی از بافت آنها را الیاف طبیعی و گیاهی تشکیل بدهد و حتی‌الامکان از الیاف مصنوعی در بافت آنها استفاده نشده باشد. وجود الیاف طبیعی باعث ایجاد ویژگی‌های مثبت مهمی در پارچه می‌شود و به تبع آن حضور الیاف مصنوعی می‌تواند باعث شود تا ویژگی‌های منفی در پارچه ظهور کند. 

در این بخش سعی کردیم تا شما را با ویژگی‌های بهترین پارچه برای مانتو اداری آشنا کنیم، تا اگر قصد داشتید که خرید کنید، بتوانید راحت‌تر پارچه مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

معرفی انواع متنوعی از بهترین پارچه برای مانتو اداری

علاوه بر ویژگی‌هایی که در ابتدا به آن اشاره شد، شناخت پارچه نیز برای تصمیم‌گیری نهایی شما برای خرید بهترین پارچه برای مانتو اداری لازم است. برای خرید پارچه مانتو اداری شما می‌توانید از پارچه‌های مختلفی استفاده کنید که این پارچه‌ها هرکدامشان ویژگی‌های مهمی دارند.

بهترین پارچه برای مانتو اداری

پارچه فیونا

یکی از پارچه‌های پرطرفدار برای تولید مانتو‌های مختلف به ویژه تهیه و تولید مانتو اداری پارچه فیونا است. این پارچه شاید بهترین پارچه برای مانتو اداری باشد چرا که به دلیل ویژگی‌های مختلف و بسیار زیادی نظیر واریته رنگی، شیک و خوش‌فرم، بدون آبرفت، نرمی و لطافت منحصر به فرد، ضد پرز، مقاوم و مستحکم، طول عمر بالا، بافت مناسب و استاندارد، قابل استفاده برای هر چهار فصل و… توانسته یکی از پارچه‌های مانتویی بسیار پرطرفدار باشد.

این پارچه از چین وارد می‌شود و علاوه بر مانتو اداری از پارچه فیونا می‌توان برای تولید مانتوهای بسیار متنوع دیگری نیز مثل مانتو مجلسی نیز استفاده کرد. نکته مهم دیگر درباره این پارچه این است که بافت پارچه فیونا استاندارد است و در تمام روزهای سال می‌توان از این پارچه به سبب بافت مناسبی که دارد، استفاده کرد. 

پارچه کرپ

شاید بتوان گفت این پارچه نیز بهترین پارچه برای مانتو اداری و دیگر منسوجات اداری زنانه است. پارچه کرپ جنس ظریف و زیبایی دارد و به دلیل جنس خاص و ویژه‌ای که دارد، بسیار خوش‌فرم و شیک بر روی تن می‌نشیند. جنس پارچه کرپ می‌تواند از الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی و یا ترکیبی با درصدهای مختلف از این دو باشد اما بیشتر برای تولید این پارچه از الیافی نظیر ریون، پشم و ابریشم استفاده می‌شود. 

پارچه کرپ علاوه بر کاربرد بالایی که برای تهیه پوشاک و منسوجات مختلف زنانه مجلسی، اداری و رسمی دارد، انواع متنوعی مثل پارچه کرپ ساتین، پارچه کرپ پلی‌استر، پارچه کرپ دو شین، پارچه کرپ فرانسوی دارد. 

اگر بخواهیم به بررسی مختصری از ویژگی‌های این پارچه زیبا و نفیس بپردازیم می‌توانیم به لخت بودن جنس پارچه، مقاومت بسیار زیاد پارچه برای چروکیدگی، نرم و لطافت، سبکی و راحتی و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم. 

پارچه ترگال

تنوع در پارچه‌های مورد استفاده جهت انتخاب بهترین پارچه برای مانتو اداری باعث شده است تا این کار بسیار سخت باشد؛ چون پارچه ترگال نیز یکی از بهترین پارچه‌ها برای تهیه مانتو اداری است. این پارچه که در زمره پرطرفدار ترین پارچه‌های مصرفی است، ویژگی‌های مهمی دارد. 

پارچه ترگال مانتویی در رنگ‌ها و طرح‌هایی مختلف در بازار توزیع می‌شود و در گرماژها و عرض‌های مختلفی نیز به تولید می‌رسد. این پارچه به دلیل وجود الیاف پنبه در درون خود بسیار سبک، خنک، مناسب و راحت است. علاوه بر مانتو اداری زنانه در بسیاری از مشاغل دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار پرطرفدار است. 

پارچه فاستونی

اگر کارمندان زیادی دارید یا کارخانه‌ای دارید که نیازمند به تهیه لباس‌‌های متحدالشکل و یکدست برای کارگران خود هستید، یکی از بهترین انتخاب‌ها پارچه فاستونی است. این پارچه در دو نوع مختلف تولید می‌شود که نوع اول تهیه شده از الیاف طبیعی و نوع دوم از الیاف مصنوعی به تولید رسیده است. به تبع وجود الیاف مصنوعی برای هر پارچه‌ای یک ویژگی بسیار مهم است چرا که آیتم‌های مثبت پارچه را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

پارچه مانتو اداری

مهم‌ترین ویژگی پارچه فاستونی نرمی و لطافتی منحصر به فردی است که شبیه به آن را تقریبا در هیچ پارچه‌ای ندیده اید! این پارچه پرفروش در دو نوع سبک وزن و سنگین وزن تولید می‌شود که نوع سبک برای تابستان و نوع سنگین مناسب فصل سرد زمستان است. 

اگر کارمندان زیادی دارید و قصد تهیه لباس یا مانتو اداری برای همه آنها دارید، پارچه فاستونی بهترین پارچه برای مانتو اداری است و می‌تواند انتخاب درستی برای شما باشد. 

پارچه کتان

شاید بتوان لقب مقاوم‌ترین پارچه را به پارچه کتان داد. مقاومت بسیار بالا در این پارچه در برابر عواملی مثل مواد شیمیایی مختلف، اسیدها، بازها و… و همچنین آسیب‌های فیزیکی همچون پارگی، کشیدگی و… در این پارچه نسبت به سایر پارچه‌ها کمتر تاثیر دارد. این پارچه نیز از جنس الیاف طبیعی و گیاهی گیاه کتان است و به دلیل ویژگی‌های مهمی که دارد، وابسته به نوع نیاز شما بهترین پارچه برای مانتو اداری باشد. این پارچه علاوه برا مانتو و منسوجات اداری برای تولید بسیاری دیگر از منسوجات زنانه، مردانه و بچگانه و یا حتی برای تهیه منسوجات خانگی نظیر پرده، رومبلی، رومیزی و… مناسب است. 

پارچه نخی

یکی از پارچه‌هایی که برای فصول گرم سال و اقلیم گرم و شرجی مناسب است، پارچه نخی است. این پارچه خنک، راحت، نرم، ضد حساسیت و آلرژی است و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و تنفس بسیار مناسب و استاندار به تولید می‌رسد. بعلاوه پارچه نخی می‌تواند بهترین انتخاب برای استفاده در پوشاک خانگی باشد. این پارچه می‌توانددر صورتی می‌تواند بهترین پارچه برای مانتو اداری باشد که بخواهیم از این مانتو در فصل گرم و اقلیم شرجی استفاده کنیم. 

پارچه تترون

پرمصرف‌ترین پارچه که در تهیه هر پوشاک و منسوجاتی وجود دارد، همین پارچه تترون است. این پارچه به دلیل تنوع زیاد و ویژگی‌های فراوان و قیمت بسیار مناسبی که دارد، در زمره بهترین انتخاب‌ها قرار می‌گیرد. 

پارچه تترون ضد حساسیت، متنوع در طرح و رنگ، بافت استاندارد، تنفس بسیار مناسب و وِدارای یژگی‌های بسیار زیاد دیگری است و قیمت خوبی را دارد. 

کاربرد انواع پارچه تترون در کنار ویزگی‌ها و قیمت مناسبی که دارد باعث شده تا برای تهیه هر لباس یا منسوجاتی بیشتر از هر پارچه‌ای مورد توجه قرار بگیرد. اگر شما به دنبال خرید پارچه‌ مانتو اداری هستید که قیمت مناسبی را داشته باشد، پارچه تترون برای شما بهترین پارچه برای مانتو اداری است. 

پارچه کجراه فلامنت

همانطور که گفتیم برای تهیه لباس فرم و اداری پارچه‌های بسیاری زیادی وجود دارد. یکی دیگر از پارچه‌هایی که برای تولید یونیفرم‌ها و لباس‌های اداری مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه کجراه فلامنت است. پارچه‌های کجراه به دلیل بافت کجی و اریب‌مانندی که دارند با پارچه های ساده تفاوت دارند و به دلیل این بافت کج نیز ویژگی‌های مثبت زیادی را کسب کرده‌اند.

این پارچه بافت سبکی دارد و نرم و لطیف است و به سبب فروش خوب خود در کارخانه‌های تولید پارچه‌ زیادی تولید می‌شود و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پارچه مانتو اداری باشد. بنابراین این پارچه هم می‌تواند یکی از کاندیداها برای انتخاب بهترین پارچه برای مانتو اداری باشد. 

برای خرید پارچه‌های مناسب مانتو اداری چقدر باید هزینه کنیم؟

وابسته به عوامل بسیار زیادی که مهم‌ترین آنها نوع پارچه‌ای است که شما برای مانتو اداری مد نظر دارید، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر قیمت نهایی پارچه اثر می‌گذارند. اما اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم دقیقا نمی‌توان رقم درستی را گفت.

محدوده قیمتی پارچه مانتو اداری وابسته به عواملی متغیر است و با هر بودجه‌ای همخوانی دارد، اما اگر می‌خواهید در بین این پارچه‌ها، بهترین پارچه برای مانتو اداری را تهیه کنید باید قیمت بسیار بالایی را برای این پارچه در نظر داشته باشید، چرا که در مقابل قیمت بالا برای تهیه بهترین پارچه برای مانتو اداری شما خدمات و کیفیتی را تجربه می‌کنید که ارزش آن پارچه را بیشتر به شما نشان خواهد داد. 

عواملی مثل وجود دلال و واسطه، وارداتی بودن پارچه، ساده یا طرح‌دار بودن، طرح و رنگ پارچه، درصد الیاف طبیعی و درصد الیاف مصنوعی در بافت پارچه، کارخانه و برند تولید کننده، گرماژ، عرض پارچه و بسیاری از عوامل دیگر بر قیمت نهایی پارچه بسیار اثرگذار هستند و بودن و نبودن هر کدام از این عوامل در قیمت نهایی را که به دست خریدار، مشتری یا مصرف کننده می‌رسد، تغییر می‌دهد. 

سخن پایانی

با توجه به افزایش جمعیت خانم‌های شاغل در ایران و رعایت یونیفرم ادارات، همه شرکت‌های نساجی و تولید پارچه در تلاشند تا بتوانند بهترین پارچه مانتو اداری را که بهترین کیفیت و قیمت را داشته باشد، تهیه و به بازار عرضه کنند. 

شرکت تولید پارچه گوهر‌بافت نقش جهان با سابقه چهل سال فعالیت در صنعت نساجی و تولید پارچه راه‌های ارتباطی فراوانی را برای شما مشتریان عزیز ایجاد کرده است تا بتوانید با کارشناسان و مشاوران ما در بخش فروش این شرکت تماس حاصل کنید و بهترین پارچه برای مانتو اداری را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن ما در صفحات مجازی از آخرین موجودی‌ها و اطلاعات درباره صنعت نساجی اطلاعات کسب کنید.

5/5 (2 نظر)

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

goharbaft logo

پشتیبانی گوهربافت

پاسخگویی تلفنی از ۹ تا ۱۹