معرفی 6 نوع پارچه مانتو اداری

معرفی 6 نوع پارچه مانتو اداری

هر شغل و حرفه‌ نیازمند به لباس و پوشش مناسبی است تا تمام نیازهای آن شغل را تحت پوشش خود قرار بدهد. یکی از مشاغل پرجمعیت و پرطرفدار در کشور ما که در بین خانم‌ها نیز طرفداران زیادی را دارد، مشاغل اداری هستند. اگر توجه کرده باشید، مشاغل اداری لباس‌های فرم در مدل‌های متنوع و با ظاهری تقریبا یکسان دارد. در این مقاله از تولیدی پارچه گوهر‌بافت به بررسی همه جانبه پارچه مانتو اداری، قیمت و انواع پارچه، ویژگی‌ها این پارچه می‌پردازیم تا شما بتوانید در هنگام خرید پارچه مانتو اداری بهترین انتخاب را داشته باشید؛ پس با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید. 

آشنایی با پارچه مانتو اداری و مشخصات آن

به پوشاک زیبا، یکدست، خوش‌پوش که استایل شیک و زیبایی را به بانوان و آقایانی که در ارگان‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف مشغول به کار هستند، عطا می‌کنند و دارای بخش‌های متنوعی هستند، لباس‌های اداری می‌گویند. برای تولید این لباس‌ها می‌توان از پارچه‌های مختلف استفاده کرد و مدل‌های بسیار زیادی را دوخت.

یکی از بخش‌هایی که مختص به لباس‌های اداری بانوان است، مانتو اداری زنانه است ولی همانطور که گفته شد برای تولید لباس‌های اداری از پارچه‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد که این موضوع برای مانتو اداری زنانه نیز صادق است. برای تولید مانتو اداری زنانه می‌توانیم از  پارچه‌هایی از جنس الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از این دو با درصد‌های مختلف استفاده کنیم ولی بستگی دارد که مقدار بودجه و ویژگی‌های مدنظر ما از پارچه مانتو اداری چقدر باشد؛ برای مثال می‌توانیم از پارچه‌های مختلفی مثل پارچه کرپ، پارچه فاستونی، پارچه نخی، پارچه کنفی و … استفاده کنیم که در بخش بعدی به بررسی کامل هر کدام از پارچه‌ها می‌پردازیم. 

معرفی با انواع پارچه مانتو اداری

همانطور که گفتیم بخش‌های مختلف لباس‌های اداری از جمله مانتوهای اداری علاوه بر تنوع در مدل‌های مختلف در پارچه‌های مختلف نیز متنوع اند و می‌توان از پارچه‌های متنوعی بسته به مقدار بودجه و کیفیت و ویژگی مورد نظر برای تولید آنها استفاده کرد. در این بخش به بررسی کامل پارچه‌های اداری مختلف می‌پردازیم تا شما بتوانید در هنگام خرید پارچه مانتو اداری بهترین پارچه را انتخاب کنید. 

پارچه فاستونی

اگر قصد دارید تا برای کارمندان خود لباس‌های و مانتوهای یکدست و متحدالشکل تهیه کنید، یکی از بهترین پیشنهادها برای انتخاب شما پارچه فاستونی است. این پارچه به طور تخصصی برای تولید هر گونه یونیفرم مدرسه یا لباس فرم اداری می‌تواند بهترین انتخاب باشد چرا که تا حد زیادی با نیاز ما برای تولید مانتو اداری همخوانی دارد. 

پارچه فاستونی از جنس الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی به تولید می‌رسد و نوع طبیعی آن دارای ویزگی‌های مثبت فراوانی است و بسیار نرم و لطیف است. نوع مصنوعی آن با درصدهای مختلف از جنس الیاف پلی‌استر به تولید می‌رسد و وزن کمتری نیز دارد.  بعلاوه این پارچه در دو نوع سبک وزن و سنگین وزن به تولید می‌رسد. نوع سبک وزن آن برای تولید مانتو‌های اداری تابستانه و خنک و نوع سنگین وزن آن برای تولید مانتو‌های زمستانه و مناسب برای هوای سرد است.

پارچه مانتو اداری

پارچه فاستونی لطافت منحصربه‌فردی دارد و به دلیل اهمیت بالا و پرفروش بودن در شرکت‌ها و کمپانی‌های متعددی به تولید می‌رسد. وابسته به اینکه شما چقدر بودجه دارید و چقدر می‌خواهید هزینه کنید قیمت این پارچه برای خرید پارچه مانتو اداری تغییر پذیر است. 

پارچه کرپ

یکی از پارچه‌های جذاب و خوش‌پوش که شما را زیباتر و شکیل‌تر نشان می‌دهد، پارچه کرپ است. این پارچه به دلیل استایل زیبایی که ایجاد می‌کند در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد و به تبع برای تولید منسوجات زنانه بسیار کاربردی است. این پارچه در انواع بسیار متنوعی مثل پارچه کرپ چینی، پارچه کرپ موس، پارچه کرپ ژورژت، پارچه کرپ حریر، پارچه کرپ فلورانس و… به تولید می‌رسد و جنس بسیار باکیفیت دارد. برای تولید پارچه کرپ بیشتر سعی می‌شود از الیاف طبیعی نظیر پشم و ابریشم استفاده شود. 

این پارچه به دلیل زیبایی به دل نشینی که دارد بسیار پرطرفدار است و برای تولید لباس مجلسی، چادر، لباس اداری و… می‌تواند انتخاب درستی باشد. پس اگر قصد خرید پارچه مانتو اداری زیبا و خوش‌‌فرم را دارید به سراغ کرپ بروید. 

پارچه ترگال

یکی از پارچه‌های بسیار پرمصرف که در تهیه هر لباس، پوشاک و هر منسوجاتی کاربرد دارد، پارچه ترگال است. این پارچه یکی از بهترین پارچه‌های برای استفاده در یونیفرم‌های اداری و پارچه مانتو اداری است. پارچه ترگال دارای واریته رنگی بسیار متنوعی است و در گرماژها و عرض‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود تا هر سلیقه‌ای را تحت پوشش قرار دهد.

پارچه ترگالی که برای تولید مانتو اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، به پارچه لباس کار مشهور است. این پارچه مقدار قابل توجهی از الیاف پنبه در درون خود دارد که به آن ویژگی‌هایی مثل خنکی، سبکی، مقاومت، مقابله با آتش و مواد محترقه و… می‌دهد. 

اگر قصد خرید پارچه مانتو اداری را دارید که علاوه بر ویژگی‌های مثبت فراوان، قیمت مناسبی نیز داشته باشد، پارچه ترگال را از دست ندهید. از این پارچه پرکاربرد می‌توان علاوه بر تهیه لباس‌های فرم اداری مردانه و زنانه در تهیه لباس‌های آزمایشگاهی، روپوش سفید پزشکی، یونیفرم دانش‌آموزان و… استفاده کرد. 

پارچه نخی

یکی از پارچه‌های بسیار خنک که برای تولید پوشاک و منسوجات متعددی به ویژه در فصل تابستان و اقلیم گرم استفاده می‌شود، پارچه نخی است. پارچه نخی در بین عوام به پارچه‌‌ای گفته می‌شود که جنس الیاف آن پنبه‌ای باشد. این پارچه به دلیل وزن کم، خنکی، نرمی، تنوع در طرح و رنگ، تنفس استاندارد پارچه، عدم حساسیت و آلرژی و بسیار موارد دیگر هر روز بیشتر از دیروز در بین مردم به خصوص بانوان محبوب است. از این پارچه می‌توان برای تولید لباس‌های مختلفی نظیر لباس‌های خانگی، مانتوهای زنانه، شلوارهای مردانه، شال و روسری و منسوجات بسیار دیگری استفاده کرد. 

همچنین این پارچه می‌تواند انتخاب مناسبی برای پارچه مانتو اداری باشد؛ چون تمام ویژگی‌های لازم را دارد و برای فصل تابستان و اقلیم گرم بسیار مناسب است. این پارچه در حال حاضر در در کارخانه‌های فراوانی در سراسر کشور و خارج از کشور به تولید می‌رسد و در فروش بسیار موفق عمل کرده است. 

پارچه تترون

شاید بتوانیم لقب پر‌مصرف‌ترین و پرکاربردترین پارچه را به پارچه تترون بدهیم. این پارچه در انواع متنوعی به تولید می‌رسد و ویژگی‌‌های بسیار زیادی نظیر قیمت بسیار مناسب، تنوع طرح و رنگ، کیفیت مناسب، بافت استاندار، طول عمر بالا، تنوع در عرض و گرماژ، ضد آلرژی و حساسیت است. این پارچه از جنس الیاف ویسکوز و پلی‌استر تهیه شده است و درصدهای مختلفی از نخ و پلاستیک در این پارچه بکار رفته است.

پارچه مانتو اداری

اگر به دنبال پارچه‌ مانتو اداری با قیمت بسیار مناسب و ویژگی‌های فراوان هستید، بهترین انتخاب برای خرید پارچه مانتو اداری، پارچه تترون است. این پارچه علاوه بر لباس یونیفرم اداری در تولید انواع منسوجات از قبیل پرده، رومبلی و پوشاک مختلف زنانه و مردانه استفاده می‌شود.

پارچه کجراه فلامنت

یکی دیگر از پارچه‌هایی که برای تهیه یونیفرم‌های اداری بسیار قابل توجه قرار گرفته است، پارچه فلامنت کجراه است. این پارچه بسیار نرم و انعطاف پذیر است و وزن بسیار سبکی دارد که راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این پارچه در تولیدی‌های و کمپانی‌های متعدد نساجی در کشور به تولید می‌رسد. 

این پارچه کجراه از جنس الیاف طبیعی است و بافت آن ساده نیست و به صورت اریب یا کج است و از جنس الیاف مصنوعی به تولید می‌رسد. این پارچه در صنعت بسیار پر‌مصرف است و در متراژهای بسیار وسیع و قابل توجهی به فروش می‌رسد. علاوه بر پارچه مانتو اداری از این پارچه می‌توان برای تولید پارچه لباس کار و مشاغل فراوانی مثل لباس کادر درمان، لباس فرم مدارس، لباس پرستاری، پرسنل کارخانه‌ها و… استفاده کرد. 

برای انتخاب و خرید پارچه مناسب برای تولید مانتو اداری باید به چه ویژگی‌‌ها و مشخصاتی توجه کنیم؟

این اصل ثابت شده است که در هنگام خرید هر کالا و یا محصولی اعم از پارچه، محصولی بیشتر مورد استقبال همه قرار می‌گیرد که با توجه به سابقه خود توانسته باشد رضایت مشتریان بیشتری را به دست بیاورد. به طور معمول در هنگام خرید پارچه مانتو اداری پارچه‌های مختلفی معرفی می‌شود، اما برخی پارچه‌ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

بهترین پارچه مانتو اداری، پارچه‌ای است که از ویژگی‌هایی مثل خنکی، سبکی و راحتی داشته باشد تا با توجه به ساعت کار ادارات و ارگان‌ها به کارمند حس خستگی ندهد و طراوت و شادابی را برای کارمند حفظ کند. بعلاوه بهترین پارچه مانتو اداری پارچه‌ای است که نرمی و لطافت قابل توجهی داشته باشد. تنوع در رنگ، طرح، گرماژ و عرض پارچه نیز در بازار‌پسندی نهایی پارچه بسیار مهم است. پارچه با کیفیت همواره طول عمر زیادی دارد و به واسطه کیفیت بالایی که دارد به راحتی آسیب نمی‌بیند؛ هرچند که نحوه نگهداری و شستشوی پارچه نیز بسیار اهمیت دارد. 

تنوع ویژگی‌ها و پارچه‌های مورد استفاده در تولید لباس و منسوجات اداری باعث شده است تا این پارچه در قیمت‌های مختلفی به در بازار عرضه شود تا هر شخصی و با هر بودجه‌ای قادر به خرید پارچه مانتو اداری باشد را که این پارچه دارای محدوده قیمتی از ارزان تا گران است.  

قیمت نهایی پارچه مانتو اداری چگونه تعیین می‌شود؟

اگر شما هم به فکر خرید پارچه مانتو اداری هستید باید بدانید که برای مشخص شدن قیمت نهایی هر پارچه‌ای عوامل بسیار زیادی تاثیرگذار هستند که در ادامه به بررسی موارد تاثیر گذار در قیمت نهایی پارچه مانتو اداری می‌پردازیم:

  • برند و یا شرکت تولیدکننده پارچه  
  • وارداتی بودن پارچه 
  • جنس و درصد الیاف مورد استفاده 
  • ساده بودن یا طرح‌دار بودن 
  • رنگ  
  • ثبات رنگی پارچه 
  • عرض پارچه 
  • خرید به صورت عمده 
  • گرماژ پارچه 
  • مقاومت پارچه در برابر مواد شوینده، اسید‌ها، باز‌ها و… . 
  • ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص پارچه مثل خاصیت آنتی‌باکتریال
  • ویژگی‌های منفی مثل آبرفت یا تل شدن 
  • وجود یا عدم وجود واسطه در هنگام خرید 

حرف آخر

برای تهیه و داشتن یک لباس اداری مناسب و شیک باید به نکات زیادی توجه کنیم تا بهترین انتخاب و در نهایت بهترین خرید را داشته باشیم. پارچه مانتو اداری از آن دسته پارچه‌هایی است که بسیار متنوع است و تقریبا تمام سلایق جامعه را پوشش می‌دهد. 

در این مطلب از شرکت تولید پارچه گوهر‌بافت به بررسی صفر تا صد این مدل پارچه پرداختیم تا شما برای خرید پارچه مانتو اداری دچار مشکل نشوید؛ علاوه بر مقالات سایت شرکت گوهر‌بافت شما می‌توانید برای خرید هر پارچه‌ای با استفاده از راه‌های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل کنید و تا به شما برای خرید پارچه کمک کنند؛ همچنین می‌توانید با دنبال کردن صفحات شرکت ما در شبکه‌های مجازی از آخرین وضع موجودی و آخرین اخبار مطلع شوید.

4/5 (1 نظر)

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

goharbaft logo

پشتیبانی گوهربافت

پاسخگویی تلفنی از ۹ تا ۱۹