چند نکته مهم درباره فروش پارچه پیراهن مردانه

چند نکته مهم درباره فروش پارچه پیراهن مردانه

تجارت  پارچه‌هایی که در بازار از محبوبیت بالایی دارند و به اصطلاح از بازار گرمی خوبی برخوردار هستند، یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر میزان سود و یا ضرر شما تاثیر بسزایی دارد؛ چرا که انتخاب پارچه‌‌هایی که فاکتورهایی مثل تنوع، بازار گرمی، فروش بالا و … دارند، در میزان سود نهایی شما تاثیرگذار است. یکی از بهترین پارچه‌ها که علاوه بر مصرف بالا از محبوبیت بالایی بین آقایان برخوردار است، پارچه پیراهن مردانه است.

در این مطلب از شرکت تولید پارچه گوهر‌بافت سعی داریم تا درباره پارچه پیراهن مردانه و عوامل تاثیرگذار بر فروش پارچه پیراهن مردانه با شما صحبت کنیم. پس اگر دوست دارید با عوامل تاثیرگذار بر افزایش فروش پارچه پیراهن مردانه آشنا شوید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. 

پارچه پیراهنی مردانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

از آنجایی که پیراهن‌ مردانه یکی از اساسی‌ترین پوشاک مردانه است، این نوع پارچه پیراهنی یکی از بهترین و محبوب‌ترین پارچه‌ها در بین آقایان است. این پارچه تنوع بسیاری زیادی در رنگ و طرح دارد و شما می‌توانید از پارچه‌های مختلفی برای تهیه پیراهن‌های مردانه استفاده کنید. اما شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چه ویژگی‌هایی بر افزایش فروش پارچه پیراهن مردانه تاثیرگذار است؟ در این بخش به بررسی ویژگی‌ها و عوامل تاثیرگذار در فروش پارچه پیراهن مردانه می‌پردازیم. 

نرمی و لطافت

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب و فروش پارچه برای دوختن پیراهن مردانه، نرمی و لطافت آن است. لطافت پارچه بسته به نوع آن متفاوت بوده و اغلب مقدار پنبه موجود در الیاف پارچه موجب لطافت و افزایش کیفیت آن است؛ البته باید به این نکته دقت کنید که در بعضی از پارچه‌ها مانند پارچه تترون و یا پارچه‌هایی که از جنس الیاف ویسکوز بافته شده‌اند، افزایش مقدار پلاستیک می‌تواند موجب افزایش نرمی پارچه شود.

سبکی و راحتی، عاملی مهم در افزایش فروش پارچه پیراهن مردانه!

فروش پارچه پیراهن مردانه

از عوامل بسیار مهم در انتخاب پیراهن مردانه، سبکی و راحتی پارچه است؛ زیرا این عامل در تن‌خور شیک و خوش‌فرم پیراهن و یا هر نوع لباسی اثرگذار است. سبکی و خوش‌فرم بودن پیراهن حس خوبی را به مصرف‌کننده می‌دهد و موجب می‌شود که مشتری یا خریدار رغبت بیشتری در آینده برای خرید پیراهن با جنس مشابه را داشته باشد. البته باید توجه کرد که ایجاد این حس نباید به قیمت از دست رفتن کیفیت جنس و پارچه صورت بگیرد و با انتخاب پارچه با گرماژ مناسب و الیاف با کیفیت این حس را در مصرف‌کننده ایجاد کرد.

درصد الیاف مصنوعی و طبیعی، عاملی تاثیرگذار بر جنس و فروش پارچه پیراهن مردانه

همان طور که گفته شد عموما استفاده از الیاف طبیعی در تولید پیراهن مردانه موجب افزایش کیفیت پارچه می‌شود و باید به این نکته توجه کرد که پارچه‌هایی که در بافت آنها از الیاف طبیعی مانند پنبه، پشم، کتان و… استفاده شده است نسبت به پارچه‌هایی با الیاف مصنوعی یا پلاستیکی بسیار پر‌فروش‌تر و بازارپسندتر هستند. 

پارچه‌های پیراهن مردانه در پارچه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند

اگر دوست دارید تا فروش پارچه پیراهن مردانه را افزایش دهید، مشتریان زیادی را جذب کنید، تنوع در طرح، رنگ و پارچه را فراموش نکنید! تنوع کالیته رنگی، تولید پارچه‌های پیراهن مردانه مختلف و یا تولید پارچه‌هایی با طرح‌های متفاوت باعث می‌شود تا شما بتوانید گستره وسیعی از سلایق را تحت پوشش خود قرار دهید و بتوانید از فروش پارچه پیراهن مردانه، سود بیشتری داشته باشید. 

تنوع در گرماژ و عرض‌ پارچه

یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار در فروش پارچه پیراهن مردانه، تنوع گرماژ و عرض پارچه پیراهن مردانه است. در هنگام خرید پارچه پیراهن مردانه باید به گرماژ پارچه بسیار توجه کنید، چرا که انتخاب پارچه‌ای با گرماژ نامناسب موجب تولید پیراهنی با جنس نامطلوب نسبت به جنس خواسته شده می‌شود و حس بدی را به خریدار القا کرده و موجب ایجاد نارضایتی و از دست رفتن مشتری و خریداران آن پارچه می‌گردد.

فروش پارچه پیراهن مردانه

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب پارچه پیراهن مردانه عرض پارچه است؛ انتخاب عرض نامناسب پارچه با توجه به اندازه برش‌ها موجب افزایش پرتی و دور ریز و ایجاد خسارت و در نهایت بالا رفتن قیمت تمام شده جنس می‌شود. این اتفاق در نهایت در عرصه رقابت با دیگر اجناس موجود در بازار خاصیت رقابتی خود را از دست می‌دهد.  

مقاومت و استحکام

مقاومت پارچه در بحث فروش انواع پارچه به خصوص فروش پارچه پیراهن مردانه بسیار مهم است، در حال حاضر و با توجه به شرایط بد اقتصادی موجود در کشورمان مصرف‌کنندگان عموما به استحکام پارچه به کار رفته در لباس خود بسیار توجه می‌کنند و سعی می‌کنند بیشتر لباس‌ها و یا پوشاکی را تهیه کنند که از استحکام بالایی برخوردار باشد؛ البته به این مورد نیز باید توجه کرد که شستن و نگهداری لباس با توجه به دستور العمل‌های موجود در اتیکت نصب شده روی لباس و داشتن اطلاعات راجع به جنس لباس خود می‌تواند در عمر مفید هر لباسی اثرگذار باشد و باعث افزایش طول عمر لباس و حفظ کیفیت در رنگ و بافت آن شود.

بافت استاندارد و تنفس صحیح پارچه

وقتی لباس یا پوشاکی را تهیه می‌کنید، توقع دارید که علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده از بافت استانداردی برخوردار باشد زیرا بافت مناسب در تنفس درست پارچه نقش مهمی دارد. بافت استاندارد در پیراهن مردانه در برابر عرق کردن بیش‌ از حد در فصل گرما و یا سرمای زمستان جلوگیری می‌کند. 

با هر بودجه‌ای می‌توانید پارچه پیراهن مردانه تهیه کنید!

یکی از ویژگی‌‌های مهم که نقش مهمی را در فروش پارچه پیراهن مردانه ایفا می‌کند، تنوع محدوده قیمتی در پارچه‌های مردانه است. پارچه پیراهن مردانه در بازار از محدوده قیمتی بسیار ارزان تا محدوده قیمتی بسیار گران دسته‌بندی می‌شود و شما می‌توانید بسته به نیاز یا بودجه‌تان پارچه پیراهنی مد نظرتان را تهیه کنید. 

معرفی انواع پارچه پیراهن مردانه

همانطور که گفتیم برای دوخت انواع  پیراهن مردانه پارچه‌های مختلف و متنوعی در بازار موجود است و شما می‌توانید با توجه به نیاز و هدف خود آن را انتخاب کرده پیراهن مورد نظر را بدوزید. در این بخش به معرفی چهار پارچه پیراهن مردانه پرطرفدار می‌پردازیم. نکته مهم این است که اگر قصد افزایش فروش پارچه پیراهن مردانه را دارید، این چهار پارچه را در اولویت خود قرار دهید. 

پیراهن مردانه چقدر پارچه میخواهد

پارچه کتان ظریف

این پارچه از جنس الیاف طبیعی گیاه کتان به تولید می‌رسد و از کیفیت و لطافت قابل توجهی برخوردار است. پیراهن‌های تولید شده با پارچه کتان بسیار با کیفیت و زیبا بوده و می توان گفت که پارچه کتان مناسب‌ترین نوع پارچه برای دوختن پیراهن مردانه است. 

پارچه لینن

پارچه لنین پارچه‌ای تابستانی و بسیار خنک است. بافت آن بسیار ظریف بوده و برای نرمی و لطافت خاصی را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. از نکات این پارچه باید به راحت چروک شدن آن اشاره کرد ولی اگر این مورد برای شما کم اهمیت است می‌توان گفت که پیراهن دوخته شده با پارچه لینن، پیراهنی بسیار شیک و خنک و مناسب فصل تابستان است.

پارچه پیراهنی نخی

بازار پارچه پیراهن مردانه

یکی از ارزان‌ترین و در عین حال با کیفیت‌ترین پارچه‌های موجود برای دوختن پیراهن مردانه، پارچه نخی است. این پارچه از الیاف طبیعی ساخته شده و کیفیت و استحکام بالایی دارد. این پارچه رنگ و طرح بسیار متنوعی دارد و از آن می‌توان برای دوخت انواع پیراهن در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کرد و حتی آن را جزو پارچه طرح دار حساب کرد. مهم‌ترین عیب این پارچه، آبرفت بالای آن است و مصرف‌کنندگان باید در هنگام شستشو، به لیبل دستورالعمل آن توجه ویژه‌ای کنند و با قبل از دوخت پارچه مقدار آبرفت آن را محاسبه کنند. استفاده از این پارچه باعث در افزایش فروش پارچه پیراهن مردانه نقش قابل توجهی دارد. 

پارچه فلانل

پارچه فلانل پارچه‌ای ضخیم و با گرماژی بالاست، این پارچه بسیار مناسب برای پیراهن‌های زمستانه است و فروش خوبی را در این فصل دارد. این پارچه را کتان برس خورده نیز می‌نامند؛ زیرا برای از بین رفتن پرزهای روی آن از برس استفاده‌ می‌شود.

جنس پارچه فلانل از پنبه و یا ترکیبی از پنبه با کتان و یا ترمه است. فلانل گرماژ بالایی داشته و بسیار نرم است و در هنگام پوشیدن در مناطق سردسیر حس خوبی را به آقایان می‌دهد. 

عوامل موثر در افزایش فروش پارچه پیراهن مردانه

آشنایی با ویژگی‌ها و یا آیتم‌های موثر در افزایش فروش پارچه پیراهن مردانه می‌تواند به شما در تغییر میزان سود و زیان‌تان اثرگذار باشد. در این بخش به مهم‌ترین فاکتورها در فروش پارچه پیراهن مردانه به صورت موردی می‌پردازیم: 

  • وارداتی بودن پارچه
  • وجود واسطه
  • مقدار و درصد الیاف طبیعی و گیاهی در بافت پارچه
  • بازار عرضه و تقاضا
  • فصل
  • رنگ و طرح
  • نوع پارچه مورد استفاده برای تهیه پیراهن
  • کارخانه تولیدکننده پارچه
  • خرید به صورت عمده
  •  شرکت تولیدکننده پیراهن
  •  مقدار گرماژ

پرده آخر درباره فروش پارچه پیراهن مردانه  

در فروش پارچه پیراهن مردانه عوامل بسیار زیادی دخیل هستند و شما بدون داشتن تجربه بسیار زیاد در صنعت نساجی نمی‌توانید که پارچه مناسب برای تولید پیراهن مردانه و عرضه آن  به بازار را انتخاب کنید. پارچه‌های مردانه در سطح بازار بسیار متنوع و مختلف هستند. ما در این نوشته از شرکت تولید پارچه گوهر بافت سعی کردیم شما را با بخشی پارچه‌های پیراهن مردانه پرطرفدار در بازار آشنا کنیم. 

شرکت تولید پارچه گوهر بافت با بیش از 40 سال سابقه در تولید انواع مختلف پارچه آماده است تا انواع پارچه را به صورت مستقیم و بدون واسطه به شما مصرف کننده و یا تولید کننده محترم عرضه کند تا بتوانید انواع لباس‌ها و پوشاک را با مناسب‌ترین قیمت  به تولید برسانید؛ تنها کافی است تا با کارشناسان و مشاوران ما در واحد فروش تماس بگیرید تا شما را برای خریدی راحت و با شرایطی مناسب راهنمایی کنند؛ همچنین می‌توانید با دنبال کردن صفحات ما در شبکه‌های اجتماعی مختلف از آخرین جشنواره‌های فروش، تخفیفات و… استفاده کنید.

5/5 (1 نظر)

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

goharbaft logo

پشتیبانی گوهربافت

پاسخگویی تلفنی از ۹ تا ۱۹