بورس پارچه پیراهن مردانه کجاست؟

بورس پارچه پیراهن مردانه کجاست؟

 یکی از اساسی‌ترین منسوجات در بین آقایان پیراهن‌های مردانه است. پیراهن‌های مردانه در طرح‌ها، رنگ‌ها، گرماژ‌ها و عرض‌های مختلف به تولید می‌رسند و به همین دلیل پارچه پیراهن مردانه تقریبا می‌توانند تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهند. جنس این پارچه‌‌ها تنوعی بسیار زیادی دارد و می‌تواند از الیاف طبیعی مثل کتان و یا الیاف مصنوعی مثل فلامنت باشد. 

در این مقاله از گوهربافت قصد داریم تا در ابتدا شما را با یکی از بهترین پارچه‌ها برای تولید منسوجات مردانه آشنا کنیم و در ادامه درباره بورس پارچه پیراهن مردانه توضیحاتی را ارائه دهیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

مختصری درباره پارچه پیراهن مردانه

یکی از پرفروش‌ترین و بهترین پارچه‌ها در بین پارچه‌هایی که برای تولید منسوجات مردانه استفاده می‌شود، پارچه پیراهن مردانه است. پارچه پیراهن مردانه از تنوع بسیار خوبی برخوردار است به طوری که شما برای خرید این پارچه انتخاب‌های فراوانی دارید؛ چرا که پارچه پیراهنی تقریبا همه سلایق را پوشش می‌دهند. در این بخش قصد داریم به معرفی پرمصرف‌ترین پارچه‌های پیراهنی مردانه بپردازیم:

بورس پارچه پیراهن مردانه

پارچه تترون

حتما تا حالا نام پارچه تترون را شنیده‌اید. این پارچه بسیار پرکاربرد است؛ زیرا در تولید و تهیه انواع پوشاک، منسوجات و لباس‌های مردانه و زنانه از جمله دوخت پیراهن مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع پارچه تترون در طرح، رنگ، جنس و … باعث شده تا این پارچه بیشتر سلایق را پوشش دهد. 

پارچه تترون انواع مختلفی مثل پارچه تترون ساده، پارچه تترون طرح‌دار، پارچه تترون کجراه، پارچه تترون eure tex ژاپن، پارچه تترون آکسفورد، پارچه تترون فلورا و … به تولید می‌رسد. پارچه تترون یکی از بهترین انتخاب برای تهیه انواع پیراهن مردانه از جمله پیراهن‌های جعبه‌ای است؛ زیرا قیمت اقتصادی و کیفیت مناسبی دارد. 

در بافت پارچه تترون پیراهن مردانه مقدار قابل توجهی پنبه وجود دارد و این الیاف پنبه باعث می‌شود تا کیفیت پیراهن‌های مردانه بیشتر شود و در نهایت پیراهنی تولید شود که نرم، سبک و مرغوب باشد؛ اما همانطور که با افزایش مقدار پنبه کیفیت پارچه نیز بیشتر می‌شود، بر قیمت نهایی پارچه نیز افزوده می‌شود. 

پارچه‌های تترون در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع به تولید می‌رسند، بسیار نرم و لطیف هستند، جنس خنک و سبکی دارند، قیمت نسبتا مناسبی داشته و همیشه با مد روز هماهنگ هستند، تنوع در گرماژ و عرض پارچه دارند و از مقاومت بسیار خوبی نیز برخوردارند. مهم‌ترین شاخصه منفی که در پارچه تترون دیده‌ می‌شود، آبرفت پارچه است. برای حل این مشکل شما باید در ابتدا میزان آبرفت پارچه را محاسبه کنید و سپس آن را بدوزید و یا اگر لباسی خریدید که از جنس پارچه تترون است در شستشوی آن بسیار دقت کنید. پارچه پیراهن مردانه تترون در بیشتر برندهای تولید پارچه کشور به تولید می‌رسد و بورس پارچه پیراهن مردانه کتان بیشتر در استان اصفهان است. 

پارچه ترگال

بعد از پارچه تترون، ترگال یکی دیگر از پارچه‌های کاربردی است که در تولید منسوجات زنانه و مردانه کاربرد دارد و در دو نوع ساده و کجراه به تولید می‌رسد. بورس پارچه پیراهن مردانه ترگال بیشتر در استان‌های اصفهان، یزد، شیراز، تهران و مشهد است. 

پارچه ترگال ساده در عرض 150 سانتی‌متری و گرماژ 240 گرمی به تولید می‌رسد و در الیافی از نوع تخت بافت بافته می‌شد. ترگال از جنس الیاف پلی‌استر و ویسکوز به تولید می‌رسند و نمره نخ  2.30 یا سی دولا دارد. 

پارچه ترگال کجراه گرماژهای سنگین‌تری نسبت به پارچه ترگال ساده دارد و غالبا در گرماژ 280 تا 290 گرمی به تولید می‌رسد. از پارچه ترگال ساده و کجراه استفاده‌های زیادی می‌شود و شما می‌توانید برای تولید لباس کار، شلوار، پیراهن‌های مردانه و زنانه و دیگر منسوجات و پوشاک استفاده کنید. علاوه بر این اگر قیمت پارچه برای شما مهم است و یا قصد تهیه لباس‌های ارزان‌قیمت، خرجکار، یادگیری خیاطی و … را دارید، بهتر است از پارچه ترگال کجراه فلامنت استفاده کنید؛ زیرا این پارچه قیمت بسیار ارزانی دارد.

قیمت پارچه پیراهن نخی مردانه

بهتر است بدانید که مهم‌ترین تفاوت پارچه ترگال ساده با پارچه ترگال کجراه تفاوت در بافت پارچه است؛ زیرا پارچه ترگال کجراه بافت کج و مورب دارد و پارچه ترگال ساده از یک بافت ساده تولید می‌شود. 

در هر صورت اگر قصد خرید پارچه ترگالی بسیار خوب و با کیفیت دارید، به نکات زیر توجه کنید: 

  • پارچه ترگال رنگ‌دهی نداشته باشد؛
  • پارچه نباید تل شدگی یا گلوله گلوله شدگی داشته باشد؛
  • مقاومت بالایی داشته باشد و بافت استانداردی داشته باشد. 

پارچه کتان

اگر به دنبال یک پارچه پیراهن مردانه ارزان و با کیفیت هستید، بهترین انتخاب برای شما پارچه کتان است. پارچه کتان از جنس الیاف طبیعی و گیاهی گیاه کتان تولید می‌شود و شاید بتوان گفت که این پارچه مقاوم‌ترین پارچه‌ است. پارچه کتان ویژگی‌های مختلفی مثل تنفس استاندارد، تنوع رنگ، درصد بالای پنبه، مرغوبیت، مقاومت فیزیکی و مقاومت شیمیایی بسیار خوبی دارد و در دسته پارچه‌‌های با کیفیت قرار می‌گیرد. از این پارچه ارزان و با کیفیت در تولید لباس‌های مختلف زنانه و مردانه استفاده می‌شود و بهتر است بدانید که بورس پارچه پیراهن مردانه کتان بیشتر در استان اصفهان و تهران است. 

پارچه جین

یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین پارچه‌ها به ویژه بین جوانان و نوجوانان، پارچه جین یا پارچه لی است. پارچه جین نیز مثل پارچه تترون از تنوع زیادی دارد که برای مثال می‌توانیم به پارچه جین سنگشور شده، پارچه جین کشی، پارچه جین لبه‌دار و … اشاره کنیم. پارچه جین نیز تنوع رنگی زیادی دارد و بیشتر در رنگ‌های مشکی، آبی، آبی روشن و … به فروش می‌رسد. 

پارچه جین از جنس الیاف طبیعی یا مصنوعی به تولید می‌رسد و بسته به اینکه چه کیفیت و یا چه رنج قیمتی مد نظر شما است، قیمت این پارچه تغییر می‌کند. این پارچه نسبت به دیگر پارچه‌هایی که برای تولید پیراهن مردانه استفاده می‌شود قیمت بالاتری دارد. پارچه جین بسیار شیک و زیبا است، قیمت نسبتا بالایی دارد، می‌تواند از جنس الیاف طبیعی یا مصنوعی به تولید برسد، بسیار کاربری و پرفروش است، مقاومت خوبی دارد، محکم و با کیفیت است، طول عمر بالایی دارد و در رنگ‌های مختلف به تولید می‌رسد. بورس پارچه پیراهن مردانه جین بیشتر در استان تهران است. 

علاوه بر پارچه‌های معرفی شده برای تولید پیراهن‌های مردانه می‌توانید از پارچه‌های ساده و طرح‌دار متنوع دیگری مثل پارچه پیراهن مردانه جناغی، پارچه پیراهن مردانه فلانل، پارچه پیراهن مردانه ماهوت، پارچه پیراهن مردانه کشی، پارچه پیراهن مردانه ملانژ، پارچه پیراهن مردانه ژاکارد، پارچه پیراهن مردانه پوپلین و … نیز استفاده کنید.  

بورس پارچه پیراهن مردانه در ایران

یکی از پرفروش‌ترین پارچه‌ها در بین آقایان، پارچه پیراهن مردانه است و به همین دلیل این پارچه در بین کارخانه‌های متعددی در کشور و یا خارج از کشور به تولید می‌رسد. با توجه به این مطالب به نظر شما بورس پارچه پیراهن مردانه در ایران کجاست؟

بازار پارچه پیراهن مردانه

اگر بخواهیم راجع به بورس پارچه پیراهن مردانه در ایران صحبت کنیم در ابتدا باید به استان اصفهان بپردازیم؛ چرا که این استان قطب نساجی کشور است و بیشتر برندهای و شرکت‌های موفق در تولید پارچه در ایران در این استان واقع شده‌اند. پس از استان اصفهان رتبه دوم در بورس پارچه پیراهن مردانه به پایتخت یعنی استان تهران می‌رسد. با توجه به جمعیت زیادی که در این استان واقع شده است و فرصت‌های شغلی متنوع این استان موفق شده تا پس از اصفهان بورس پارچه پیراهن مردانه در کشور باشد. 

پس از استان اصفهان و استان تهران، شهرهایی مثل یزد، اهواز، شیراز، تبریز، مشهد و … نیز در تولید پارچه‌های مختلف نقش مهمی دارند و از مراکز بورس پارچه پیراهن مردانه هستند. 

دلایل وجود بورس پارچه پیراهن مردانه در بعضی از نقاط

شاید از خودتان بپرسید که چرا برخی از استان‌ها یا شهر‌ها مثل استان اصفهان یا استان تهران بورس پارچه پیراهن مردانه یا پارچه‌های دیگر هستند. این اتفاق دلایل مختلف دارند که در این بخش به صورتی موردی به معرفی این دلایل می‌پردازیم: 

  • پیشرفت صنعت نساجی در آن منطقه  
  • جمعیت 
  • اهمیت و جایگاه منطقه مورد نظر در کشور 
  • تعداد کارخانه‌های تولید پارچه 
  • تعداد نیروی کار 
  • قیمت مناسب پارچه پیراهن مردانه 
  • تعدد کارخانه‌ها
  • تنوع در طرح، رنگ و دیگر ویژگی‌های پارچه پیراهن مردانه.

پرده آخر درباره بورس پارچه پیراهن مردانه

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پارچه‌های مردانه، پارچه پیراهن مردانه است زیرا بخش مهمی از پوشاک مردان را در رنج‌های سنی مختلف پوشش می‌دهد. در این مطلب از شرکت تولید پارچه گوهر بافت سعی کردیم تا در ابتدا شما را با پارچه‌های پیراهنی مردانه آشنا کنیم و سپس درباره بورس پارچه پیراهن مردانه و دلایل بورس پارچه پیراهن مردانه در استان‌ها و شهرهای مختلف ایران صحبت کنیم.

اگر شما هم به فکر تهیه و خرید پارچه هستید، بهتر است از بورس پارچه پیراهن مردانه و قطب نساجی کشور خرید کنید. شما می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت گوهر بافت تماس حاصل کنید تا بتوانید بهترین و ارزان‌ترین پارچه را با بهترین کیفیت تهیه کنید. همچنین می‌توانید که صفحات ما را در شبکه‌های مجازی مختلف دنبال کنید و از آخرین تخفیفات، جشنواره‌ها و پارچه‌های تولید آشنا شوید.

5/5 (1 نظر)

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

goharbaft logo

پشتیبانی گوهربافت

پاسخگویی تلفنی از ۹ تا ۱۹