معرفی بهترین پارچه سفید پیراهن مردانه

معرفی بهترین پارچه سفید پیراهن مردانه

اگر شما هم از افرادی هستید که با پیراهن‌های مردانه سروکار دارید و دوست دارید بیشتر با ویژگی و شاخصه‌های منفی و مثبت پارچه پیراهنی مردانه آشنا شوید، این مطلب برای شماست. در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از پرکاربردترین پارچه‌های پیراهن مردانه یعنی پارچه سفید پیراهن مردانه به طور کامل آشنا کنیم.

پیراهن‌های مردانه از مهم‌ترین و اساسی‌ترین منسوجاتی است که مورد استفاده بیشتر آقایان در تمامی جوامع و در سنین مختلف قرار می‌گیرد به گونه‌ای که پیراهن‌های مردانه به عضو جدایی ناپذیر در پوشاک مردانه تبدیل شده است. پیراهن‌های مردانه تنوع زیادی در رنگ، طرح و جنس دارند و شما می‌توانید بسته به اقلیم، شرایط مورد استفاده، بودجه مورد نظر، شغل، سلیقه و … پیراهن مردانه مورد نظر خود را بدوزید و یا از بازار تهیه کنید. 

در این مطلب از شرکت تولید پارچه گوهربافت نقش جهان سعی داریم تا شما را به طور کامل با پارچه سفید پیراهن مردانه آشنا کنیم؛ پس اگر دوست دارید تا درباره این مطلب بیشتر بدانید تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

از چه پارچه‌هایی می‌توانیم برای تولید و دوخت پیراهن مردانه استفاده کنیم؟ 

امروزه پیراهن‌های مردانه به یکی از مهم‌ترین اجزای لباس مردانه تبدیل شده است به طوری که در بین آقایان در هر سنی، شغلی، کشوری و در هر جایگاهی پیراهن‌های مردانه نقش مهمی را بازی می‌کنند. با توجه به اهمیتی که پیراهن‌های مردانه در بین لباس‌های مردانه دارد، بازار رقابتی بسیار داغی در بین شرکت‌های تولید کننده پارچه در تمامی جهان ایجاد شده است. این بازار داغ باعث شده است تا پارچه‌های مختلفی با جنس الیاف طبیعی یا مصنوعی با ویژگی‌های خاص در رنگ‌ها، طرح‌ها، عرض‌ها و گرماژهای متنوع به تولید و به بازار عرضه شوند. در این بخش به معرفی پرطرفدارترین پارچه‌های پیراهن مردانه از جمله پارچه سفید پیراهن مردانه می‌پردازیم. 

پارچه تترون پیراهن مردانه

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین پارچه‌ها در صنعت نساجی، پارچه تترون پیراهن مردانه است. این مدل از تترون در تولید بیشتر لباس‌ها و پوشاک کاربرد دارد و انتخاب مناسبی برای تولید پیراهن مردانه محسوب می‌شود. این پارچه پرمصرف در انواع مختلفی مثل پارچه تترون کجراه، پارچه تترون ساده، پارچه تترون طرح‌دار، پارچه تترون آکسفورد و … به تولید می‌رسد و محبوب‌ترین پارچه در بین پارچه‌های مورد استفاده در تهیه پیراهن مردانه به ویژه پیراهن مردانه جعبه‌ای است.

پارچه تترون می‌تواند از جنس الیاف طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی در درصد‌های مختلف به تولید برسد. این پارچه بیشتر در عرض‌هایی بین 150 تا 190 سانتی‌متر مورد استفاده قرار می‌گیرد اما اگر به منظور تهیه پیراهن مردانه از تترون استفاده می‌کنید، بهتر است تا از عرض 300 سانتی‌متری آن استفاده کنید. جنس و کیفیت مرغوب، قیمت مناسب، طول عمر بالا، وجود درصد قابل توجهی الیاف پنبه در بافت پارچه و … از عواملی هستند که می‌توانند بر فروش و بازار گرمی این پارچه اثر بگذارند. 

پارچه کتان پیراهن مردانه

اگر دوست دارید برای تهیه پیراهن پارچه‌ای با کیفیت و مرغوب داشته باشید که از جنس الیاف طبیعی و گیاهی تهیه شده باشد، پیشنهاد ما به شما پارچه کتان است. پارچه کتان یکی از پارچه‌ها بسیار مرغوب و با کیفیت است که مقاومت بالایی در برابر عوامل فیزیکی مثل کشیدگی، پارگی، از هم گسستگی الیاف و … و عوامل شیمیایی مثل انواع شوینده‌ها، بازها و اسید‌ها، مواد خورنده و … دارد. 

پارچه کتان به دلیل طبیعی بودن برای همه نوع پوستی مناسب است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. پس اگر پارچه‌ای مقاوم، طبیعی، با کیفیت، مرغوب، با قیمت مناسب و کاربردی نیاز دارید، بهترین انتخاب پارچه کتان است. 

پارچه سفید پیراهن مردانه

یکی از پارچه‌های کاربردی که بیشتر برای جشن‌ها، مراسم‌های عروسی و شادی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه سفید پیراهنی است. این پارچه می‌تواند در گرماژ‌ها و عرض‌ها متنوع به تولید برسد و بسته به کیفیت مورد نظر شما در جنس‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. بیشترین عرض مورد استفاده برای پارچه سفید پیراهن مردانه عرض 1.5 متر یا 150 سانتی‌متر در گرماژ 300 گرمی است؛ البته بسته به بودجه و اقلیم مورد نظر شما این گرماژ و عرض متغیر خواهد بود. 

پارچه جین پیراهن مردانه

اکر طرفدار پارچه پیراهنی باشید غیرممکن است که پارچه جین پیراهن مردانه یکی از اولویت‌های شما نباشد. پارچه جین که با نام پارچه لی نیز مشهور است در انواع مختلفی مثل پارچه جین سنگشور شده، پارچه جین رنگی، پارچه جین کشی و … به تولید می‌رسد. این پارچه نیز مثل سایر پارچه از سه نوع پارچه جین با الیاف طبیعی، پارچه جین با الیاف مصنوعی و پارچه جین با الیاف ترکیبی به تولید می‌رسد. 

این پارچه به دلیل تن‌خور شیک و زیبایی که دارد در بین تمامی سنین و در بین زنان و مردان بسیار محبوب است و همواره یکی از انتخاب‌های افراد است. علاوه بر زیبایی، کیفیت مناسب، استحکام و طول عمر بالا از دیگر علل محبوبیت این پارچه است. 

پارچه فلانل پیراهن مردانه

فروش پارچه پیراهن مردانه

یکی دیگر از پارچه‌های مورد استفاده برای تهیه پیراهن‌های مردانه، پارچه فلانل است. این پارچه بافت جالبی دارد و در عین نرمی و لطافت، ضخیم است. پارچه فلانل پیراهن مردانه بیشتر از جنس الیاف پشم، نخ و پشم به هم تابیده شده تولید می‌شود. پارچه فلانل در انواع مختلف مثل فلانل گیاهی، فلانت، فلانت پوشک و … در بازار عرضه می‌شود؛ بنابراین اگر قصد دارید تا پیراهنی گرم و لطیف برای فصل سرما داشته باشید بهترین انتخاب پارچه فلانل است.

پارچه جناغی پیراهن مردانه

پارچه جناغی نیز یکی دیگر از پارچه‌های مناسب برای شیک پوشان است. این پارچه تنخور و زیبایی بی‌نظیری دارد و در تولید پیراهن‌های مردانه و زنانه مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

پارچه ماهوت پیراهن مردانه

پارچه ماهوت یکی دیگر از پارچه‌های مناسب برای تولید پیراهن‌های مردانه است که از جنس پشم شتر به تولید می‌رسد. این پارچه طبیعی جنس نرمی دارد و یکی از پارچه‌های مناسب برای تولید پیراهن‌های مردانه است. 

سایر پارچه‌های مناسب برای تهیه پیراهن مردانه

علاوه بر موارد ذکر شده شما می‌توانید از پارچه‌های مختلف پیراهن مردانه ساده، پارچه پیراهن مردانه طرح‌دار، پارچه پیراهن مردانه چاپی، پارچه پیراهن مردانه پوپلین، پارچه پیراهن مردانه ژاکارد، پارچه پیراهن مردانه کجراه، پارچه پیراهن مردانه کشی، پارچه پیراهن مردانه ملانژ و … استفاده کنید. 

آشنایی با پارچه سفید پیراهن مردانه

یکی از پارچه‌های پرکاربرد در بین پارچه‌های پیراهن مردانه، پارچه سفید پیراهن مردانه است. این پارچه استایل شیک و زیبایی را به شما می‌دهد و به راحتی می‌توانید آن را با هر لباسی که میخواهید ست کنید. پارچه سفید پیراهن مردانه بیشتر برای تولید و دوخت پیراهن‌های مردانه و زنانه در جشن‌های ازدواج یا پیراهن داماد، تولدها و فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

به طور کلی پارچه‌های پیراهنی در دو دسته پارچه پیراهن مردانه ساده و پارچه پیراهن مردانه طرح‌دار به تولید می‌رسند که این پارچه پیراهنی مردانه در دسته پارچه ساده قرار می‌گیرد. همانطور که در بخش قبلی نیز به معرفی پارچه‌های مختلف برای تولید پیراهن مردانه پرداختیم بهتر است بدانید که برای تولید پارچه سفید پیراهن مردانه می‌توانید از پارچه‌ها و الیاف مختلفی استفاده کنیم که بافت این پارچه‌ها از جنس الیاف طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی از این دو الیاف است. 

بسته به اینکه قصد تهیه چه نوعی از پارچه سفید پیراهن مردانه را دارید، قیمت و هزینه‌های که باید صرف کنید متفاوت خواهد بود اما بهتر است بدانید که رنج قیمتی این پارچه از ارزان تا گران متغیر خواهد بود و تابع برخی عوامل تغییر می‌کند که در بخش‌های بعدی درباره  قیمت این پارچه بیشتر توضیح خواهیم داد. 

ویژگی‌ها و شاخصه‌های مثبت و منفی در پارچه سفید پیراهن مردانه نیز مثل قیمت آن وابسته به جنس و الیاف بکار رفته در پارچه بوده و بسته به اینکه چه نوع و یا چه جنس پارچه‌ای را برای تولید پارچه پیراهن سفید مردانه استفاده می‌کنید، این عوامل متغیر خواهد بود. برای مثال اگر از پارچه تترون استفاده می‌کنید باید بدانید که این پارچه آبرفت دارد و باید به دقت آن را بشویید یا قبل از دوخت پارچه، آبرفت آن را محاسبه کنید. 

ویژگی‌های بهترین پارچه سفید پیراهن مردانه

در بخش‌های پیشین سعی کردیم که پارچه‌های پیراهنی پرمصرف و محبوب را به شما معرفی کنیم. همانطور که می‌دانید هر پارچه‌های مختلفی برای تولید پارچه سفید پیراهن مردانه و تولید پیراهن سفید مردانه وجود دارد. بسته به اینکه الیاف تشکیل‌دهنده پارچه سفید پیراهن مردانه شما چه الیافی است، این پارچه ویژگی‌های مختلفی دارد.

ویژگی‌های پارچه سفید پیراهن مردانه با الیاف طبیعی

  • زیبایی ظاهری و تن‌خوری‌ شیک
  • طول عمر بالای پارچه 
  • قیمت بالا
  • کیفیت و مرغوبیت عالی 
  • مقاومت و استحکام بالا در برابر عوامل مختلف فیزیکی و شیمیایی 
  • بافت استاندارد پارچه 
  • تهویه و تنفس قابل قبول و مناسب در پارچه 
  • مناسب برای فصل‌های گرم
  • در برخی موارد آبرفت و رنگ‌دهی پس از شستشو 

ویژگی‌های پارچه سفید پیراهن مردانه با الیاف مصنوعی

  • در بیشتر مواقع پارچه از کیفیت و مرغوبیت کمی برخوردار است. 
  • تهویه نامناسب و عرق کردن 
  • مقاومت کمی نسبت به پارچه‌هایی با الیاف طبیعی دارد
  • قیمت کم پارچه 
  • زیبایی ظاهری 
  • براقیت 

ویژگی‌های پارچه سفید پیراهن مردانه با الیاف ترکیبی

  • کیفیت مناسب 
  • طول عمر بالا پارچه 
  • بافت قابل قبول پارچه 
  • مقاومت و استحکام 
  • تهویه مناسب 
  • مناسب برای فصول مختلف 
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به عملکرد 
  • زیبایی و شیک بودن 
  • آبرفت و رنگ‌دهی کم 
  • کاربردی و پرطرفدار 

قیمت پارچه سفید پیراهن مردانه وابسته به چه عواملی تعیین می‌شود؟ 

بسته به اینکه برای تولید پیراهن مردانه از چه نوع پارچه سفید پیراهن مردانه و با چه الیافی استفاده کرده باشیم، قیمت این پارچه پیراهنی مردانه ما متغیر خواهد بود. اما علاوه بر جنس و الیاف بکار رفته عوامل تاثیرگذار دیگری نیز هستند که در این بخش به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. 

  • شرکت و برند تولید کننده پارچه 
  • کشور تولید کننده (پارچه‌های خارجی قیمت بسیار بالاتری نسبت به پارچه‌های ایرانی دارند) 
  • ویژگی‌های خاص پارچه 
  • مقاومت و استحکام 
  • شاخصه‌های مثبت و منفی پارچه 
  • الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل دهنده در بافت پارچه و درصد آن 
  • خرید به صورت عمده 
  • طول عمر 
  • تهویه مناسب و استاندارد 
  • زیبایی

سخن آخر

پارچه سفید پیراهن مردانه یکی از پارچه‌های پرطرفدار و مناسب برای فصل گرما و تابستان است. این پارچه در بین آقایان طرفدارن زیادی دارد و در مدل‌های متنوع به تولید می‌رسد. شما می‌توانید با توجه به بودجه و ویژگی‌های مورد نظرتان پارچه سفید پیراهن مردانه مورد نظرتان را انتخاب و تهیه کنید. 

در این مطلب از شرکت تولید پارچه گوهر بافت سعی کردیم تا شما را با صفر تا صد پارچه سفید پیراهن مردانه آشنا کنیم بنابراین اگر شما قصد تهیه این پارچه را دارید می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما در واحد فروش پارچه پیراهن مردانه ما تماس حاصل کنید و بهترین پارچه سفید پیراهن مردانه را با نازل‌ترین قیمت تهیه کنید. شرکت تولید پارچه گوهر بافت با 40 سال سابقه در قطب نساجی کشور یکی از بهترین تولیدی‌های پارچه است و آماده به همکاری با نهاد‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های مختلف است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل کنید و یا صفحات ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف دنبال کنید؛ پس همراه ما باشید.

5/5 (1 نظر)

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

goharbaft logo

پشتیبانی گوهربافت

پاسخگویی تلفنی از ۹ تا ۱۹